L’Ajuntament dels Pallaresos convoca un Ple ordinari

L’Ajuntament dels Pallaresos ha convocat el Ple ordinari, tindrà lloc el dijous 25 de setembre de 2025 a les 20.00 h a la Sala de Plens de la Casa Consistorial.

A la sessió s’hi tractaran diversos punts d’interès que afecten la gestió quotidiana del municipi i la planificació dels propers mesos. Entre les qüestions destacades, el plenari debatrà i sotmetrà a aprovació el Pla d’Incendis Forestals 2025, una eina imprescindible per reforçar la prevenció i la seguretat davant el risc de focs a l’entorn natural. També es presentarà la proposta de regulació dels preus públics de les activitats esportives municipals, amb l’objectiu d’actualitzar-ne les condicions i garantir-ne l’accessibilitat.

Un altre dels punts rellevants serà la bonificació de l’impost sobre construccions, instal·lacions i obres (ICIO) en relació amb les obres de l’escola Arquitecte Jujol, una mesura que vol afavorir la millora d’un equipament educatiu de referència al municipi.

El Ple també haurà de donar llum verda al nou protocol de gestió d’animals de companyia extraviats i abandonats, que busca establir procediments més clars i eficients per a l’atenció i benestar dels animals. D’altra banda, es presentarà un conveni de col·laboració amb els ajuntaments de Tarragona i Constantí en el marc del Pla Integral de Sanejament, que reforçarà la cooperació intermunicipal en una matèria de gran importància ambiental.

Finalment, a l’ordre del dia figura l’expedient de contractació dels serveis de neteja de les dependències municipals, una adjudicació necessària per assegurar la correcta prestació d’aquest servei bàsic a les instal·lacions públiques.

El Ple ordinari de setembre és, doncs, una cita amb assumptes de gran rellevància per al present i futur immediat dels Pallaresos. La sessió serà oberta al públic, tot i que, tal com estableix la convocatòria, no es preveu la participació a distància.

📅 Dijous, 25 de setembre de 2025
🕗 20.00 h
📍 Sala de Plens de l’Ajuntament dels Pallaresos
🔗 Anunci de la convocatòria