L’Ajuntament dels Pallaresos ha fet una aposta ferma per la seguretat ciutadana amb l’adquisició de nous equips desfibril·ladors exteriors equipats amb càmeres. Aquesta mesura té com a objectiu principal garantir una resposta ràpida i eficaç davant de qualsevol emergència cardíaca a la via pública o en equipaments municipals.

Aquesta instal·lació s’ha realitzat mitjançant el Pla ImpulsDipta, el programa de cooperació de la Diputació de Tarragona, que impulsa actuacions municipals estratègiques per al període 2024-2027. L’actuació ha suposat una inversió total de 14.602,86 €, dels quals la Diputació de Tarragona ha finançat 13.142,57 €.

Aquesta inversió s’integra en el marc de la redistribució de fons aprovada el 24 de juliol de 2025, amb un import global de 894.187,73 € per al municipi. Amb la posada en marxa d’aquests desfibril·ladors, els Pallaresos continua treballant per esdevenir un entorn més segur i preparat per a la cura de la salut dels seus veïns i veïnes.

Ajuntament dels Pallaresos

HORARI D’ATENCIÓ CIUTADANA

Horari d’atenció al públic de dilluns a divendres de 9 a 13:30 hores, dimarts tarda de 16:30 a 18:30 hores

De l’1 de juny i fins el 30 de setembre de 9 a 13:30 hores.

Ajuntament dels Pallaresos · av. Catalunya, 8. 43151 · Els Pallaresos (Tarragona) · ajuntament@elspallaresos .cat

977.610.600